FANDOM

2015-11-28-11-55-00--37479568
Charlotte Watsford
Informacje biograficzne
Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Ciemno - czerwone

Kolor oczu

Ciemne

Kolor skóry

Biały

Informacje o rodzinie
Rodzice

Anet Watsford

Relacje
Przyjaciele

Lewis

Cleo Sertori (Przez pewien czas)

Emma Gilbert (Przez pewien czas)

Rikki Chadwick (Przez pewien czas)

Wrogowie

Cleo Sertori

Emma Gilbert

Rikki Chadwick

Zainteresowania miłosne

Lewis

Informacje gatunkowe
Gatunek

Syrena

Informacje pozasceniczne

Charlotte Watsford - Wnuczka Gracie, była syrenką, lecz straciła moce podczas niezwykłej pełni. Jej postać odgrywa Brittany Byrnes.

CharakterEdytuj

Poznajemy ją jako miłą i sympatyczną nastolatkę. Jest uparta, zarozumiała i wredna. Udaje miłą i grzeczną dziewczynę po to by osiągnąć cel.

Wygląd Edytuj

Charlotte jest średniego wzrosu nastolatką z ciemnymi oczami i ciemno - czerwonymi włosami których nie spina.

Dziewczyna głównie ubiera sukienki w głębokich barwach i topy oraz krótkie spodenki.

MetamorfozaEdytuj

Charlotte dowiedziała się, że jej babcia była syrenką, mimo, że Lewis wraz z dziewczynami starał się do tego nie dopuścić. Prawdę o swojej babci poznała po rozmowie z Maxem Hamiltonem, rybakiem, który o istnieniu syren wiedział od ponad pół wieku. Następnie poznała tajemnicę Cleo, Rikki i Emmy, które zobaczyła w Księżycowym Jeziorku z syrenimi ogonami. Również zapragnęła zostać syrenką, co stało się podczas jednej z pełni. Zdobyła moce każdej syrenki. Pod koniec drugiej serii odebrała medalion Cleo, uważając, że powinien należeć do niej. W ostatnim odcinku tej serii oddaje go Lewisowi, przepraszając za swoje zachowanie. Chciała zemścić się na syrenkach, przez co Lewis z nią zerwał. Gdy planety ustawiły się w jednej lini z księżycem, straciła swoje moce na zawsze.

Moce: manipuacja wody , zamrazanie wody,podgrzewanie wody,manipulacja powietrza,manipulacja lodu,manipulacja ognia

WystępowanieEdytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki