FANDOM

.Gracie Watsford była jedną z trzech oryginalnych syren, miała moc hydrokroneksis (moc Cleo j). Kiedy  stała się syrenka, wydawało się, że się podobało, dopóki jej chłopak Max Hamiltonn, zaczął eksperymentować na nich, podobnie jak Lewis. Wkrótce potem zaczęła się męczyć na tymi eksperymentami, a chciała być zwykłą dziewczyną ponownie. Pewnej nocy, gdy była w Mako Island, zauważyła, że na basen księżycowy zaczął bulgotać. Jakoś wiedziała, że ​​ta specjalna księżyc 50 lat byłoby zabrać syrenę kompetencje zawsze. Chce być znowu normalna, skoczyła w, i dał się jej uprawnienia. Podczas bitwy, ujawnionej przez Charlotte Watsford że to pełne zdarzeń księżyc jest jak Gracie, babcia i jeden z pierwszych trzech syren, porzucił swoje moce 50 lat temu. W swoim dorosłym życiu, była bardziej "ducha wolnego", jak ona nosić tylko ręcznie biżuterię i nigdy nie nosić, co wszyscy na sobie. Gracie zajmie jej wnuczka Charlotte i powiedzieć jej opowieści o morzu. Ona i Julia są 2 syrenami uznanymi za zmarłe.

Plik:Gracie.png

Gracie
Informacje biograficzne:
Kolor włosów: kasztanowe
Kolor oczu: ciemne
Wiek:

żyła około 1950 roku, miała w tedy 15/16 lat

Rodzina:

Anet (córka)

Charlotte (wnuczka)

Poza sceną:

Ashleigh Brewer

Historia

Gracie została syreną razem z swoimi przyjaciółkami Julią i Louise'ą. Jej chłopak i młodzieńcza miłość Max stał się powiernikiem ich tajemnicy, zrobił dla każdej z nich medalion.

Gracie wkrótce zdecydowała się zrezygować z bycia syrenką, wrzuciła swój medalik do jeziorka i wskoczyła do niego podczas niezwykłaej pełni. Gracie utraciła swoje moce na zawsze.

Wyszła za mąż i urodziła córkę. Wiadomo, że lubiła biżuterię robioną na zamówienie i przez jakiś czas była modelką.
Plik:Gracie-syrena.jpg
Plik:Maxigracie.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki