Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Impreza

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Impreza - 23 odcinek 3 sezonu

FabułaEdytuj

Zbliża się koniec roku szkolnego. Na tę okazję jest w planach impreza na plaży. Zane chce pójść z Rikki jako przyjaciel, lecz ona odmawia z powodu zerwania. Bella chce zaprosić Willa na imprezę, a Will chce zaprosić Bellę na imprezę, lecz oboje boją się odrzucenia. Will ćwiczy z Rikki zapraszanie Belli. Bella ich słyszy i myśli, że Will chce pójść z Rikki. Z tego powodu Bella zaprasza Nate'a. Tymczasem Sophie chce zmienić nazwę kawiarni, lecz Zane odmawia. Tymczasem Cleo dostaje teleskop od cichego wielbiciela. Myśli, że to od Lewisa, lecz dowiaduje się, że to nie od niego. Cleo potem podejrzewa o to Nate'a, lecz okazuje się, że to nie on. Potem okazuje się, że teleskop jest od Ryana. Tymczasem Sophie prosi załamanego Willa, by poszedł na imprezę z Rikki jako przyjaciel. Will prosi Rikki, by poszła z nim jako przyjaciółka. Sophie wmawia Zane'owi, że Rikki chodzi z Willem i to przekonuje go do zmiany nazwy kawiarni. Na imprezie Rikki wyjaśnia Cleo, że Will tylko ćwiczył z nią zapraszanie Belli. Zane zjawia się mówiąc, że Will kocha Rikki. Will mówi, że kocha Bella. Nate jest wściekły i przez przypadek rozlewa napoje na Bellę. Bella ucieka do wody, a Will pędzi za nią. Bella i Will wyznają swoje uczucia i się całują. Zane dowiaduje się, że Sophie kłamała i postanawia nie zmienić nazwy kawiarni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki