Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Kim Sertori

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
3126210293 1 8 m1bsLsOZ.jpg
Kim Sertori
Informacje biograficzne
Opis fizyczny
Płeć

Dziewczyna

Kolor włosów

Blond

Kolor skóry

jasny

Informacje o rodzinie
Rodzeństwo

Cleo

Relacje
Przyjaciele

Eliot Gilbert

Informacje gatunkowe
Informacje pozasceniczne
Aktor

Cleo Massey

Kim Sertori - siostra Cleo, występuje w większości odcinków serialu. W drugim sezonie Eliot bezskutecznie starał się o jej względy. Początkowo była zżyta z siostrą, lecz kiedy ta stała się syreną pogorszyły się ich stosunki, co odbiło się na jej charakterze, co wyznała w trzeciej serii, podczas gdy Sam miała stać się nowym członkiem rodziny.

CharakterEdytuj

Pewna siebie i rozpieszczona dziewczyna. Wszystkich traktuje z góry, uważa siebie za dorosłą i jest zarozumiała, ale w głębi serca jest miłą dziewczyną. Często kłuci się z Cleo, oraz ją krytykuje. Jest wredna w stosunku do niej i początkowo Sam. Cechuje ją wścibskość. Pewnego razu Kim wykradła pamiętnik Cleo i dowiedziała się o syrenach, jednak Emma, Rikki i Cleo wprowadziły ją w błąd mówiąc, że pamiętnik był tylko pracą domową, przez co Kim zapomniała o sprawie. Nie liczy się z uczuciami innych i stanem zdrowia choćby najbliższych, jeżeli nie ma to wpływu na jej interesy. Potrafi wymuszać różne rzeczy na ojcu kożystając z sytuacji panyjącej w rodzinie, np. nowy telefon i strój bikini.

Wygląd Edytuj

Dziewczyna jest niską blondynką.

Kim ubiera dżinsy, topy i tuniki

Włosy nosi rozpuszczone lub związane w dwa kucyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki