FANDOM

„Kod Gracie (cz.1)”
Sezon 2, odcinek 19
Images (27)
Gracie i jej przyjaciółki przy Księżycowym jeziorku
Informacje o odcinku
Serial

H2O - Wystarczy kropla

Tytuł oryginalny

H2O - Just and Watter

Data premiery

26 kwietnia 2011

Scenariusz

Philip Dalkin

Reżyseria

Colin Budds

Jeffrey Walker

Poprzedni

Gorąca konfrontacja

Kolejny

Kod Gracie (cz.2)

Kod Gracie (cz. 1) - dziewiętnasty odcinek 2 sezonu

Fabuła Edytuj

Lewis prowadzi badania w Księżycowym Jeziorku na Mako. W wykonywaniu czynności przerywają mu Rikki i Cleo wpływające do jeziorka. Cleo jest wyraźnie zainteresowana zajęciem blondyna, a ten wyjaśnia jakie badania prowadzi, lecz nie zainteresowało to Rikki po czym obie odpływają.

W barze Lewis pokazuje dziewczynom swoje odkrycia. Chłopak znalazł artykuł w sieci o identycznych badaniach prowadzonych przez Max'a Halmiton'a w 1957 roku. Rikki odnajduje w bazie adresowej miejsce zamieszkania mężczyzny.

Blondyn przychodzi do domu na plaży w którym mieszka Max, jednak nikogo nie zastaje, więc postanawia spytać mężczyzny łowiącego ryby o informacje na temat Max'a Halminton'a. Ten odpowiada, że to on jest Max'em dając Lewisowi radę odnośnie łowienia ryb. Chłopak pyta o badania na wyspie Mako, jednak mężczyzna ucina temat a lewis odchodzi.

Chłopak spotyka się z Cleo, by opowiedzieć Jej o spotkaniu. Brunetka ostrzega Lewisa, by był ostrożny, ponieważ uważa, iż Max Halmiton może okazać się niebezpieczny, jednak Lewis zaprzecza.

Następnego dnia Max przychodzi na pomost na którym blondyn łowi ryby. Mężczyzna dopytuje się o Cleo i medalion który nosi. Oświadcza, że jeśli Lewis przyniesie mu medalion on pokaże chłopakowi notatki odnośnie badań na Mako, jednak Lewis mówi, że to niemożliwe.

Blondyn przychodzi do Cleo i wręcza dziewczynie złowioną wcześniej rybę. Lewis porusza temat medalionu. Pyta się czy zanieść go do naprawy, bo brunetka mówiła, że się psuje. Cleo się zgadza i oddaje chłopakowi biżuterię.

Lewis zaniósł medalion Max'owi. Ten od razu poznaje naszyjnik i opowiada blondynowi, że zrobił takie trzy. Blondyn się pyta co wie na temat Mako. Ten odpowiada, że wszystko i, że opowie mu później.

Chłopak przychodzi do Cleo z informacją o medalionie. Brunetka pyta czy nie ma planów z Charlotte. Ten mówi, że dziewczyna ma dużo zajęć i nie może się z nim spotkać. Lewis pyta się syreny, czy nie zechciała by popłynąć z nim na Mako, lecz ta odmawia.

Blondyn analizuje swoje notatki w Juice Net Cafe, gdy przerywa mu Charlotte mówiąc, że chce spędzić z Lewisem trochę czasu, lecz ten mówi, żę ma za dużo spraw na głowie i nie mogą się spotkać w najbliższym czasie po czym wychodzi z kawiarni.

Lewis zamierza wypłynąć na morze, gdy przychodzi Max. Mówi, że jeśli chłopak zabierze go na Mako to wtedy da mu swoje notatki. Blondyn zgadza się i razem wypływają.

Na Mako do Max'a wracają wspomnienia związane z Gracie. Mężczyzna wchodzi w głąb dżungli. W końcu odnajduje wejście do Księżycowego jeziorka.

Cleo pływa w pobliżu Mako. W końcu wpływa do jaskini i wychodzi z wody.

Lewis i Max idą do jeziorka. Tam zastają Cleo siedzącą na ziemi. Max pyta się jak tu trafiła a brunetka stara się wytłumaczyć jak się dostała na wyspę w jak najbardziej wiarygodny sposób. Max odpuszcza i podchodzi do wody zanurzając w niej rękę. Mężczyzna ochlapał Cleo, ta wskoczyła do wody i zamieniła się w syrenkę, a Max tłumaczył, że musiał sprawdzić swoje przypuszczenia po czym opowiada historię Gracie i zapewnia dziewczynę, że sekret jest nadal bezpieczny.

Na plaży Max ostrzega Lewisa, żeby nie stracił Cleo po czym oddaje chłopakowi naprawiony medalion.

Po powrocie z Mako blondyn wręcza brunetce naprawioną biżuterię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki