FANDOM

Księżycowe zaklęcie - siódmy odcinek 1 sezonu serialu H2O – wystarczy kropla.

„Księżycowe zaklęcie”
Sezon 1, odcinek 7
7-01.jpg
.
Informacje o odcinku
Serial

H2O - Wystarczy kropla

Tytuł oryginalny

Moon Spell

Data premiery

18 sierpnia 2006 (świat)
15 września 2007 (Polska)

Scenariusz

Max Dann

Reżyseria

Colin Budds

Poprzedni

Młodzieńcza miłość

Kolejny

Sprawa Denman

TytułEdytuj

Odnosi się do tego, że na Emmę padło księżycowe zaklęcie, dlatego zachowywała się dziwnie.

FabułaEdytuj

Neil ma urodziny. Emma wraz z Cleo i Rikki urządza przyjęcie niespodziankę. Właśnie w tym dniu znów była pełnia księżyca. Pani Chatham ostrzega Cleo przed pełnią. Cleo wyjaśnia to przyjaciółkom, ale nikt jej nie wierzy. Gdy już wszyscy goście przybyli, Emma zobaczyła odbicie księżyca w misce. Emma obrażała gości. Potem szybko wskoczyła do morza. Cleo, Rikki i Lewis poszli jej szukać. Zadowolona Emma chciała je namówić, żeby same weszły do wody i popłynęły z nią na wyspę Mako. Jednak dziewczyny nie oparły się pokusom, a Lewis wyciągnął Emmę. Po osuszeniu jej ogon nie chciał zniknąć, więc Cleo, Rikki i Lewis musieli ją ukrywać. Wrzucili ją do jakuzzi. Kiedy przyszedł Byron, Emma go pocałowała. To samo było w jej pokoju. Cleo, Rikki i Lewis kryją Emmę w kafejce. Gdy wschodziło słońce, Emma wróciła do normalności. Niestety nic nie pamiętała z wczorajszej nocy. Musiała przeprosić tatę za zepsucie przyjęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki