FANDOM

MM 105 Pierścień

Księżycowy pierścień

Księżycowy pierścieńsyreni pierścień z kamieniem księżycowym pośrodku. Jest to potężny obiekt, stosowany do wykonywania równie potężnej magii.

Opis Edytuj

Pierścień wykonany ze srebrnej obrączi i przytwierdzonego do niej kamienia księżycowego o potężnej mocy.

Historia Edytuj

Gdy pierwsze syreny poznały moc i siłę kamienia księżycowego, stworzyły pierścienie (talizmany) dla innych syren, aby pomóc im kumulować i efektywniej korzystać ze swoich umiejętności.

Właściciele Edytuj

Moce i umiejętności Edytuj

  • Uzdrawianie - pierścienie mają moc uzdrawiania. Dzięki tej umiejętności Sirena, Nixie i Rita były w stanie uzdrowić Lylę, kiedy ta została przypadkowo porażona mocą trójzębu.
  • Manipulacja roślinami - pierścień pozwala na wzrost/manipulację roślinami. Taką zdolność zademonstrowała Rita na wodorostach, tłumacząc, że manipulacja nimi pozwala na zapewnienie sobie maskowania, a także może być używana w lesie.
  • Pole siłowe
  • Uśpienie
  • Zyskanie nóg
  • Powiększanie
  • Kurczenie
  • Duplikacja

Ciekawostki Edytuj

  • W trójzębie znajduje się taki sam księżycowy kamień co w pierścieniu, tyle że jest znacznie większy, a tym samym znacznie potężniejszy.
  • Syrena otrzymuje księżycowy pierścień tylko wtedy, gdy ukończy syrenie szkolenie w swojej ławicy.
  • Księżycowe pierścienie wydają się być odpowiednikami medalionów i kryształów z serialu H2O – wystarczy kropla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki