FANDOM

Denman And Lewis

Dr. Linda Denman - Jest biologiem morskim; główna antagonistka w końcowych odcinkach pierwszego sezonu.

Biografia Edytuj

Linda jest badaczką organizmów wodnych, z zamiłowaniem do mutacji komórkowych ssaków , doktorat z biologii zdobyła w wieku 20 lat. Prowadzi badania w rejonie wysp Galapagos,

W odcinku Sprawa Denman Linda przybywa do miasta, aby prowadzić badania nad delfinami. Gdy dowiaduje się o tym Lewis , próbuje zbliżyć się do Lindy, której tymczasowo użyczono pracowni w parku wodnym. Lewis ma zamiar wykorzystać sprzęt laboratoryjny, aby zbadać naukowo przypadłość swoich przyjaciółek. Lewisowi bardzo zależy na przeprowadzeniu badań, jednocześnie jest zauroczony Lindą. Zatrudnia się więc do pomocy w laboratorium, jest jednak rozczarowany, gdy dowiaduje się że jego praca będzie polegać na sprzątaniu. Korzystając z chwilowej nieobecności Denman, Lewis bada próbkę DNA syren i zostaje przez nią przyłapany, wychodząc zapomina zabrać próbkę. Po wyjściu Lewisa, Linda bada wpływ wody na komórkę syreny i zauważa mutację. Po odkryciu Denman wypytuje Lewisa o pochodzenie próbki; chłopak tłumaczy się chaotycznie i Linda domyśla się że coś ukrywa. Później, na przystani, Lewis próbuje zniechęcić Lindę do badania wód w pobliżu wyspy Mako, jednak nie udaje mu się to. Niedługo potem Denman informuje chłopaka o otrzymaniu dużej dotacji na badania, zachęcając go do wyjazdu na Galapagos i prowadzenia dalszych badań, Lewis nie jest zdecydowany, wobec czego Linda daje mu dwa dni na zastanowienie się. Cleo udaje się dostać do pracowni, gdzie znajduje gotowy do publikacji artykuł o komórce, która mutuje przy kontakcie z wodą. Słysząc o tym Lewis nie chce jej uwierzyć, jednak udaje się do Lindy, aby zapytać o swoją próbkę. Linda przyznaje że oszukała chłopaka, tłumacząc to wyższością nauki nad uczciwością, przy tym ponownie namawiając go do wyjazdu. Ostatecznie Lewis odzyskuje swoją próbkę i usuwa wszystkie dane dotyczące jej, zaś Linda odpływa.

Denman powraca by policzyć populacje ryb, sposnoruje ją Harrison Bennett. Zane poleca jej wyspę Mako, wkrótce doktor otrzymuje zdjęcia na których są Emma, Cleo i Rikki jako syreny. Udaje jej się złapać je, lecz w ostaniej chwili uciekają. Podczas pełni dziewczyny na jej oczach oddają swoje moce.