Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Lyla

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lyla.jpg
Lyla
Informacje biograficzne
Opis fizyczny
Płeć

kobieta

Wzrost

1,75 m

Kolor włosów

blond

Kolor oczu

niebieskie

Informacje o rodzinie
Relacje
Zainteresowania miłosne

Zac Blakely

Informacje gatunkowe
Gatunek

Syrena (od urodzenia)

Moce

wszystkie syrenie uprawnienia

Informacje pozasceniczne
Aktor

Lucy Fry

Pierwszy odcinek

Wygnańcy

Ostatni odcinek

Czas decyzji

Lyla - syrena z ławicy Mako, została na jakiś czas wygnana z ławicy razem z Nixii i Sireną.

Charakter Edytuj

Lyla jest samotniczką i trochę buntowniczką. Kocha swoje życie jako syrenki i jest zadowolona z samotnego pływania przez cały dzień. Sama potrafi zorganizować sobie czas. Nie potrafi do końca współpracować z innymi syrenkami, co często prowadzi do sporów. Liczy głównie na swoje siły.

Gdy Zac staje się trytonem Lyla ma jeden cel: otrzymać nogi, wyjść na ląd, odebrać moce Zac'owi i wrócić do oceanu.

Życiorys Edytuj

Lyla jest syrenką, która od urodzenia pochodzi z ławicy Mako. Gdy była odpowiednio duża rozpoczęła naukę w szkole syren, jej edukacja została przerwana na początku 1 sezonu serialu.

W odcinku Wygnańcy Lyla razem z Nixie i Sireną mają akurat dyżur Patrolu Pełni. Podczas patrolu pozwalają dwójce chłopaków przypłynąć na wyspę Mako i rozbić na niej obóz. Podczas szczytu pełni, gdy znajdują się w źródle nagle z góry spada chłopak wprost do księżycowego jeziorka. Syreny ratują go i transportują na plaże. Następnego dnia obserwując chłopaka z ukrycia odkrywają, że posiadł on syrenie moce i ogon. Ponieważ zdarzenie to miało miejsce podczas ich patrolu wszystkie zostają wykluczone z ławicy, która wynosi się z okolic wyspy Mako.

Razem z Sireną i Nixie, udaje się im otrzymać ludzkie nogi i wyjść na ląd by odszukać chłopaka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki