Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Medaliony

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Medaliony-trzy.png

Medaliony - trzy medaliony zostały wykonane przez Maxa Hamiltona. Medaliony przypominają łzę lub kroplę wody, są zrobione ze srebra i mają różne oczka; z tyłu są 3 faliste linie.

Medalion Grace Edytuj

Będąc w Księżycowym Jeziorku, Emma znalazła pierwszy medalik, należący do Grace.

Podczas piżama party, biżuteria prawie została skradziona przez Miriam. Kradzież udaremniła Rikki która od początku wiedziała, że dziewczyna coś knuje.

Syrena podarowała medalion Cleo, ponieważ uważała, że u niej będzie bezpieczny.

Medalion Louise Edytuj

Medalion Louise zatoną razem z łodzią. Emma popłynęła po niego i oddała właścicielce, Pani Chatham z wdzięczności podarowała go dziewczynie.

Medalik różni się od pozostałych białym oczkiem.

Medalion Julii Edytuj

Po śmierci Julii, jej biżuteria została sprzedana i trafiła na wystawę sklepu jubilerskiego, koło którego przechodziła Rikki i Zane. Dziewczynie spodobała się biżuteria, ale stwierdziła, że nie stać jej na kupno medalionu. Zane postanawia kupić dla Rikki biżuterię i prosi Miriam o pomoc. Nastolatka stwierdza, że się nie nadaje, bowiem wpada jej w oko medalion Julii który chciała mieć Rikki.

Po pewnym czasie, Miriam wraca do jubilera, kupuje naszyjnik i wybiera się do kawiarni.

Gdy Zane dowiaduje się, że dziewczyna kupiła naszyjnik Julii, pyta się co chce za niego. Miriam odpowiada, że chciałaby jednego, nic nieznaczącego causa, na co chłopak się zgadza, nie wiedząc o obecności Rikki w Juice Net cafe.

Zane wyjaśnia dziewczynie, po co to zrobił, lecz Rikki nie wierzy chłopakowi.

Surfer zwraca się Do Miriam z żądaniem o oddanie naszyjnika. Dziewczyna wrzuca go do wody by Rikki nie mogła go dostać. Emma oddala się i skacze do wody po naszyjnik lecz Zane chce zrobić to samo. Syrenka odciąga go od pomysłu ale chłopak nie słucha i skacze. Na szczęście Emma w porę dostrzega nurkującego surfera. Na szczęście została niezauważona.

Zane wręcza medalik Rikki która udaje, że go upuszcza, by wysuszyć wisiorek. Już suchy, podnosi go i zakłada na siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki