Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Misja w dżungli

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Misja w dżungli
ang. Jungle Hunt
Premiera 27 październik 2010
Premiera w Polsce 6 kwiecień 2010
Poprzedni odcinek: Przebudzenie
Następny odcinek: Nie igraj z losem

Misja w dżungli - drugi odcinek 3 sezonu

FabułaEdytuj

Rozpoczyna się nowy rok szkolny. Bella i Will są nowymi uczniami w szkole. Will zamierza wrócić na wyspę Mako, by sprawdzić co go zaatakowało. Bella postanawia zająć Willa, by nie znalazł jeziorka. Rikki martwi się, bo czuje, że Bella zakocha się w Willu, i postanawia mieć ich na oku. Po dotarciu na wyspę i, w czasie spaceru po dżungli, Bella i Will muszą przejść po rzece. Bella używa mocy, by zrobić dla siebie drogę, by się nie zamoczyć. Bella wyślizguje się i wpada do wody. Will ją słyszy i idzie sprawdzić co się stało. Rikki widzi co się dzieje i używa mocy, by wysuszyć Bellę zanim Will ją zobaczy. Bella jest zła na Rikki za to, że jej nie ufała. Tymczasem Cleo i Lewis badają jeziorko i widzą, że na skałach jaskini jest wodospad. Bella przez przypadek wpada do jaskini i przez to Will znajduje jeziorko. Will opowiada o tym co się wydarzyło. Wiedząc, że to jest blisko ich tajemnicy, Rikki wmawia mu, że to mu się przyśniło. Załamany Will wraca do domu. W jeziorku Cleo, Rikki i Bella widzą, że się tworzy mały "wąż" i, gdy one się odsuwają, "wąż" znika. Dziewczyny zamierzają rozwikłać tą zagadkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki