FANDOM

Na manowcach

ang. Wrong Side Of The Tracks
Premiera 16 listopad 2007
Premiera w Polsce 16 marzec 2008
Poprzedni odcinek:

W gorącej wodzie

Następny odcinek:

Jazda konna

Na manowcach - ósmy odcinek 2 sezonu

FabułaEdytuj

Nikt tak naprawdę nie wie, gdzie mieszka Rikki. Pewnego dnia, Zane wraz z Nate'em jeżdżą na motorach. Zatrzymują się, gdy Nate zauważa na podjeździe domu motor, a na nim emblemat. Chłopak kradnie znaczek i ucieka. Z domu wychodzi mężczyzna (ojciec Rikki, Terry Chadwick) i oskarża o kradzież Zane'a. Chwile po tym chłopak spotyka się z Rikki na plaży i daje jej nowy odtwarzacz. Zane odprowadza syrenkę do domu, który Rikki sobie wymyśliła. Dziewczyna nie chce powiedzieć, gdzie mieszka, bo się wstydzi. Zane nadal nie wiedząc co się dzieje postanawia odzyskać emblemat i oddać go Terry'emu, lecz Rikki wszystko widzi przez okno i jest na niego wściekła. Zane dowiaduje się, że dom pod który odprowadził dziewczynę nie należy do niej. W końcu syrenka postanawia się przyznać i pokazuje swój dom chłopakowi. Zane nie ma nic przeciwko, gdzie mieszka jego dziewczyna, ale problemem staje się Terry. Terry wykurza Zane'a z domu niszcząc związek swojej córki i jej chłopaka. W nocy chłopak naprawia motor taty Rikki i godzi się z nim. Syrenka zaprasza wszystkich do swojego domu. Tymczasem Cleo ma podjerzenia co do tego, że Charlotte ją poprosiła, żeby oddała Lewisowi kurtkę. Lewis potem wyjawia czemu dał Charlotte kurtkę. W domu Rikki Cleo jest zimno i Lewis daje jej swoją kurtkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki