Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Niebezpieczne wody

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niebezpieczne wody - dziewiąty odcinek 1 sezonu serialu H2O – wystarczy kropla.

„Niebezpieczne wody”
Sezon 1, odcinek 9
9-01.jpg
.
Informacje o odcinku
Serial

H2O - Wystarczy kropla

Tytuł oryginalny

Dangerous Waters

Data premiery

1 września 2006 (świat)
16 września 2007 (Polska)

Scenariusz

Anthony Morris

Reżyseria

Colin Budds

Poprzedni

Sprawa Denman

Kolejny

Kamera nie kłamie

TytułEdytuj

Odnosi się do tego, że Rikki wskoczyła do niebezpiecznych wód pracując dla Barry'ego Rowlinsa.

FabułaEdytuj

Zdechła rybka Cleo – Pluto. Dziewczyna jest załamana i opłakuje śmierć ukochanej rybki. Rikki udaje, że słucha, lecz i tak nic nie wie. Cleo wraz z Emmą wrzuca rybkę do morza. Rikki kupuje przyjaciółce nową rybkę. Dziewczyna nie wiedziała, że Cleo hoduje ryby słonowodne i kupiła rybkę słodkowodną. Rikki płynie na rafę i zabiera z niej piękną, rzadką rybkę. Gdy idzie do Cleo, napotyka mężczyznę o imieniu Barry, który chce od niej ją kupić. Barry w zamian za rybkę oferował grube pieniądze i przedstawił się jako pracownik Parku Morskiego. Rikki jednak daje Cleo tę piękną rybkę, którą mają tylko licencjonowani hodowcy, a dla Barry'ego łowi inną. Rikki podkuszona pokusą łatwego zarobku przynosiła Barry'emu coraz więcej rzadkich okazów, a on płacił jej niemałe sumy. Rikki zabrała Emmę i Cleo na zakupy. Gdy idą do kawiarenki, widzą rybkę w akwarium. Właściciel kawiarenki, Wilfred, mówi, że kupił ją na przystani od "jakiegoś faceta". Rikki odnajduje go i mści się na nim za kłamstwo. Emma i Cleo szukają Rikki. Rikki odkrywa plan Barry'ego, ale zostaje schwytana. Na szczęście Emma i Cleo ratują Rikki. Rikki atakuje Barry'ego swoją mocą, ale Emma i Cleo ją powstrzymują i Rikki przestaje. Przyjeżdża policja i zabiera go. Cleo postanawia nazwać swoją rybkę Rarytas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki