FANDOM

Pamiętnik Cleo — pamiętnik pisany przez Cleo Sertori, w którym dziewczyna zamieściła wszystkie znane jej rzeczy na temat bycia syreną. Pamiętnik posiadał liczne rysunki Rikki, Cleo i Emmy w postaci syren i zawierał najdrobniejsze szczegóły na temat ich syreniej tajemnicy (z wyjątkiem imion dziewczyn). Pojawia się w odcinku Konkurs.

Historia Edytuj

Cleo trzymała swój pamiętnik pod koszulkami w szufladzie. Gdy Kim szukała paska do pożyczenia, przypadkowo znalazła go i była blisko odkrycia tajemnicy. Dziewczyna pokazała pamiętnik bratu Emmy, Eliotowi, który początkowo nie wierzył w rzeczy w nim zawarte, aż do momentu, w którym jego siostra przypadkowo zamroziła wodę, kiedy brał prysznic.

Syrenkom udało się zmylić Kim i Elliota. Cleo powiedziała siostrze, że ogon w łazience, który przypadkowo zobaczyła, był częścią stroju na konkurs, a pamiętnik zadaniem domowym na temat bajki Mała Syrenka. Na końcu odcinka, dziewczyna zniszczyła swój pamiętnik, zabierając go do księżycowego jeziorka i zostawiając go na jego dnie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki