FANDOM

Screenshot 2016-07-25-16-10-35

Pełnia Księżyca - Ma niezwykły wpływ na syrenki. Może dać lub zabrać im moce, albo omamić (nie wiedzą co się z nimi działo).

Pełnie w serialuEdytuj

Metamorfoza Emmy, Cleo i Rikki (Metamorfoza)

Kiedy Zane spycha Cleo na łódkę, Rikki ratuje ją z opresji. Później, do dziewczyn dołącza się również Emma. Bohaterki zaczynają dryfować na oceanie z powodu braku paliwa, aż w końcu dopływają do Wyspy Mako. Chcąc zadzwonić po pomoc, wspinają się coraz wyżej w poszukiwaniu zasięgu. Wtedy Cleo wpada do groty z Księżycowym Jeziorkiem, a Emma i Rikki chcąc ratować brunetkę idą w jej ślady. Dziewczyny wskakują do jeziorka, by wyjść z groty, lecz wchodzą do niego, gdy księżyc jest nad wulkanem i następnego dnia przy kontakcie z wodą zmieniają się w syreny. Odkrywają również wodne moce; Rikki może ogrzewać wodę, Emma zamrażać ją, a Cleo tworzyć z niej dowolne kształty.

Szczerość Emmy (Księżycowe zaklęcie)

Pierwsza została zaczarowana Emma. Dziewczyna była nieznośna i szczera. Obrażała ludzi i jadła sardynki. W dodatku po wysuszeniu jej ogon nie chciał zniknąć. Cleo i Rikki musiały ją ukryć w barze Juice Net Cafe. Pomógł im w tym Lewis. Co więcej pod wpływem zaklęcia Emma dwa razy pocałowała Byrona. Gdy księżyc zaszedł Emma stała się normalna i niczego nie pamiętała.

Śpiew Cleo (Efekt syreny)

Cleo została zaczarowana jako druga. Gdy Cleo miała mokre ręce, jej ogon się nie pojawił. Zaczęła przepięknie śpiewać. Lewis odkrył, że stała się syreną z mitologii – jej śpiew wabi mężczyzn. Chłopcy z całego miasta przyszli pod jej dom, żeby jej posłuchać. Ojciec Cleo nie był zadowolony widokiem tylu chłopców. Miało się odbyć karaoke w kafejce do którego zgłosiła się brunetka. Niestety w czasie koncertu księżyc zaszedł i prawdziwy głos Cleo wrócił. Cleo wiedziała, że to wina pełni.

Moc Rikki (Wschód złego księżyca)

Rikki została zaczarowana jako trzecia: Podczas pełni nie kontrolowała swoich mocy. Nagrzewała wszystko wokół, włącznie ze sobą. Gdy popłynęła na wyspę Mako, spowodowała pożar. Kiedy spotkała się tam z Zanem, który polował na swojego Morskiego Potwora, pocałowała go. Oparzyła go tak mocno, że stracił przytomność. Cleo i Emma zaprowadziły Rikki do jeziorka. Rikki stała się normalna. Najgorsze było dla niej to, że nie pamiętała co robiła tamtej nocy.

Zaćmienie księżyca (Nieoczekiwany zwrot akcji)

Doktor Denman, odkrywa że Emma, Cleo i Rikki są syrenami. Dziewczyny nie wiedzą jak pozbyć się wścibskiej pani doktor, więc proszą o radę panią Chattamm. Kobieta mówi im, że pełnia która wypada tego samego dnia, nie jest taka jak poprzednie - jest to bowiem zaćmienie księżyca. Pani Chattamm mówi syrenom, że podczas zaćmienia można stracić moce. Dziewczyny podejmują się tego, i wskakują do jeziorka. Następnego dnia odkrywają jednak, że straciły moce na 12 godzin. Wszystko kończy się dobrze - doktor Denman wyjeżdża sądząc, że już nic nie znajdzie w sprawie syren, a dziewczyny nadal mogą cieszyć się niezwykłymi mocami.

Nowe moce (Sztormowa pogoda)

Cleo, Emma i Rikki zostały zaczarowane w tej samej chwili. Wskoczyły do wody i popłynęły na Mako. Tam ich moce zostały ulepszone, ale straciły nad nimi kontrolę. Zaatakowały Lewisa, gdy chciał zabrać je do domu. Gdy rano obudziły się nic nie pamiętały. Spotkały się w kafejce, gdy w telewizji pokazywali cyklon z wyspy Mako, który wywołały. Cleo odsłuchała w telefonie wiadomość od Lewisa, który nagrał jej się poprzedniego wieczoru. Popłynęły na Mako, aby go odnaleźć. Tam Lewis opowiedział im co się stało ubiegłej nocy.

Charlotte i Księżycowe Jeziorko (Księżycowy spacer)

Gdy rodzina Cleo, Emma, Rikki, Lewis i Charlotte byli na biwaku na wyspie Mako, Cleo została zaczarowana i oddaliła się od obozu. Gdy Lewis wrócił zostawiając Charlotte samą w lesie, Emma i Rikki też zostały zaczarowane i poszły za Cleo w kierunku księżycowego jeziorka. Lewis biegł za nimi. Charlotte zauważyła Cleo i zaczęła ją śledzić. Wszystkie cztery dotarły do groty. Syrenki pokonały moc księżyca. Gdy woda w jeziorku zaświeciła się Charlotte chciała jej dotknąć, ale Emma zamroziła jeziorko, żeby Charlotte nie została syrenką.

Syreni śmiech (Magia księżyca)

Podczas romantycznej kolacji Emmy z Ashem, Cleo, zobaczyła odbicie księżyca i została zaczarowana. Następnie, gdy Rikki pilnowała Cleo w pokoju Emmy, Cleo odsłoniła okno i Rikki również została zaczarowana przez pełnię. Cleo i Rikki śmiały się jak małe dziewczynki. Zwabiły Emmę do łazienki i wrzuciły ją do wanny. Następnie odsłoniły okno przez co Emma też została zaczarowana. Chciały wyjawić Ashowi sekret, ale Lewis powstrzymał go przed wejściem do łazienki.

Metamorfoza Charlotte (Ta czwarta)

Gdy Charlotte dowiedziała się wszystkiego od Maxa i odkryła, że dziewczyny są syrenami, popłynęła na wyspę Mako gdzie zamieniła się w syrenę. Powiedziała o tym Lewisowi. Później odkryła, że jest super-syrenką (posiada wszystkie moce).

Charlotte traci moce (Niepojęte)

Charlotte podczas tej pełni dobrowolnie poddaje się księżycowi i podstępem zaciąga syrenki do jeziorka. Tam, zaczyna je atakować wodnymi wężami, które sama stworzyła, chcąc pozbawić syreny mocy. Wtedy jednak, Emma, Cleo i Rikki wykorzystują swoje zdolności, i to Charlotte traci moce bezpowrotnie.

Wodny wąż atakuje Rikki (Przebudzenie)

Podczas pełni w jeziorku pojawia się tajemnicza energia. Macka wodna (przypominająca węża) atakuje Cleo w domu. Podczas otwarcia kawiarni Rikki's wąż porywa Rikki i zaciąga ją do jeziorka. Bella i Cleo płyną za nią i ratują koleżankę używając swoich mocy.

Wodny wąż atakuje Bellę (Porwanie)

Dziewczyny zbierają się w domu Cleo aby jej uniknąć. Jeziorko tworzy kolejnego węża. Will chce pojechać na Mako i namawia do tego Bellę. Dziewczyna się nie zgadza, chwilę potem wąż porywa ją do jeziorka. Dziewczyny ruszają ją ratować. W jeziorku Bella zamienia się w wodę. Cleo używając mocy próbuje ją podtrzymać. Kiedy księżyc przemija, Bella traci przytomność – kiedy się budzi czuje się szczęśliwa i mówi, że czuła się dobrze, a macka nie zrobiła jej krzywdy.

Kontrola Rikki (Nieznana siła)

Rikki kłóci się z Zane'm i ucieka na wyspę Mako. Pojawia się wodna macka, ale nie robi nic dziewczynie. Kiedy przybywa Will, macka atakuje go. Rikki w ostatniej chwili ratuje chłopaka i kontroluje mackę. Nie mówią Cleo i Belli co się stało a Rikki zaczyna uważać się za strażniczkę tajemnicy wyspy Mako.

Pełnie wspomnianeEdytuj

Metamorfoza Louise, Gracie i Julii

Gracie, Louise i Julia zostały syrenkami podczas wyprawy na wyspę Mako.

Szczerość Louise

Louise podobnie jak Emma podczas pełni była szczera.

Śpiew Gracie

Gdy Gracie została zaczarowana usiadła na wielkim kamieniu i przepięknie śpiewała.

Nieznośna Julia

Julia podczas pełni nie wiedziała co robi np. krzyczała na przyjaciół, nie kontrolowała także mocy.

Gracie traci moce

Gracie nie była szczęśliwa jako syrenka. Pewnej księżycowej nocy, kiedy siedziała nad Księżycowym Jeziorkiem, wskoczyła do niego. Dzień później kiedy dotknęła wody, nie zamieniła się już w syrenę i straciła moc na zawsze.

Julia traci moce

Gdy Julia dowiedziała się że Gracie straciła moc, popłynęła na Mako, lecz gdy powiedziała że nie chce być już syrenką wskoczyła do wody i popłynęła do Louise. Następnego dnia gdy Louise i Julia wskoczyły do wody Julia nie miała już mocy.

Metamorfoza Belli

Bella została syreną już w wieku 9 lat. Stało się to w jeziorku w Irlandii. Następnego dnia, Bella odkryła swój ogon i dwie wodne moce: zmianę wody w galaretowatą substancję rozpuszczającą się po kilku sekundach i zmianę wody w ciało stałe bez zamrażania jej.

Wpływ zaćmienia księżycaEdytuj

Jeżeli syrenki znajdą się w księżycowym jeziorku, ich moce zostaną odebrane im na 12 godzin.

Równorzędne ustawienie planet z KsiężycemEdytuj

Raz na 50 lat, wszystkie planety ustawiają się w jednej linii z księżycem w pełni. Podczas tej pełni, syrenka znajdująca się w jeziorku traci swoje moce na zawsze i nigdy nie będzie mogła ich odzyskać przy innych pełniach. Moce straciła tak Gracie i jej wnuczka Charlotte.

Galeria Edytuj

Images-1

Wschód księżyca

Wpływ zaćmienia księżyca
Układ planet
Screenshot 2016-07-25-16-16-07

Zaćmienie Księżyca

Układ planet który ulepszył moce Cleo, Emmy i Rikki

Niezwykła pełnia przy której Charlotte straciła moce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki