FANDOM

Przebudzenie
ang. The Awakening
Premiera 26 październik 2010
Premiera w Polsce 27 marzec 2010
Poprzedni odcinek: Niepojęte
Następny odcinek: Misja w dżungli

Przebudzenie - pierwszy odcinek 3 sezonu

FabułaEdytuj

Emma wyjeżdża wraz z rodziną. Cleo i Rikki muszą poradzić sobie z ostatnim rokiem szkolnym bez niej. W mieście są nowe postacie, Bella Hartley, która jest bardzo tajemnicza, i Will Benjamin, który jest nurkiem. Rikki pomaga uruchomić Willowi motorówkę. Will jedzie na Mako, podczas pełni tworzy się tam magiczna siła. Zane robi niespodziankę Rikki pokazując jej nową Juice Net Cafe pod nazwą Rikki's. Na Mako tworzy się wodny wąż, atakuje Willa i wypływa z jeziorka. "Wąż" atakuje Cleo w jej domu. Otwarcie kawiarni: Cleo nadal martwi się pełnią, chociaż dziewczyny potrafią sobie z nią poradzić. Zane zatrudnił zespół Nate'a do występów w kawiarni, lecz Nate nie umie śpiewać. Na szczęście zjawia się Bella, która jest dobrą wokalistką, i staje się częścią zespołu Nate'a, przejmując pracę wokalisty. Bella zaczyna śpiewać, lecz kiedy widzi, że dziewczyny wychodzą idzie za nimi. Wtedy "Wąż" atakuje i porywa do wody Rikki. Bella widzi, że dziewczyna jest syreną. Razem z Cleo wskakują do wody. Okazuje się, że Bella jest syreną. Rikki zostaje zaciągnięta do jeziorka. Dziewczyny używają swoich mocy aby pokonać węża i uwolnić koleżankę. Po wszystkim zauważają nieprzytomnego Willa. Budzą go i wmawiają, że wszystko mu się przyśniło i uderzył się głową o skałę. Następnego dnia Bella opowiada jak została syreną i pokazuje swoją moc - zamiana wody w galaretkę. Dziewczyny i Lewis akceptują ją w swojej grupie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki