FANDOM

„Przyjęcie nad basenem”
Sezon 1, odcinek 2
WK 102 Cleo Rikki.png
Rikki pomaga Cleo w wyschnięciu.
Informacje o odcinku
Serial

H2O - Wystarczy kropla

Tytuł oryginalny

Pool Party

Data premiery

14 lipca 2006 (świat)
8 września 2007 (Polska)

Scenariusz

Deb Cox

Reżyseria

Colin Budds

Poprzedni

Metamorfoza

Kolejny

Połów dnia

Przyjęcie nad basenem" — drugi odcinek pierwszego sezonu serialu H2O – wystarczy kropla.

FabułaEdytuj

Dziewczyny próbują przyzwyczaić się do ogonów, lecz to okazuje się być trudniejsze niż przypuszczały.

Cleo czyta etykietę na tubie z kremem i stwierdza, że już nigdy nie będzie mogła smarować się kremem, Rikki fantazjuje o korzyściach jakie dają im ogony a Emma mówi o opuszczonym przez nią treningu. Brunetka mówi, że trzeba komuś powiedzieć o ich mocach, lecz nie przekonuje blondynek.

W szkole Miriam zaprasza wszystkich na przyjęcie nad basenem na cześć Byrona, który wygrał w zawodach surfingowych. Lewis zaprasza brunetkę a ta się zgadza. Gdy słyszy jak blondynka mówi o przyjęciu nad basenem Cleo zmienia natychmiast zdanie.

Screenshot 2016-07-28-20-54-46.png

Po szkole brunetka mówi, że żałuje, że nie mogą pójść na przyjęcie u Miriam. Emma stwierdza, że trzeba iść na imprezę dla Byrona i proponuję podjęcia się próby kontroli nad mocą. Dziewczynom to się spodobało a Cleo już chciała napisać do Lewisa, iż jednak idzie, ale Rikki przerywa jej mówiąc, że musiałaby wejść do wody, by spróbować kontroli nad mocami. Brunetka stanowczo odmówiła.

Na plaży blondynki próbują przekonać Cleo do wejścia do wody, lecz im nie wychodzi i wchodzą do wody we dwie. Powtarzały w kółko ''nie chcę'', ale to nic nie dało i wylądowały w wodzie z ogonami. Na plażę przyszedł Lewis chcąc połowić ryby i mówi o SMS'ie, którego dostał od dziewczyny o imprezie. Cleo jednak znów zmienia zdanie. Zrezygnowany chłopak stwierdza, że popływa z dziewczynami, ale te odganiają go mówiąc, że są nagie. Chłopak odchodzi.

W domu Emmy Cleo mówi o imprezie Miriam, która im przepadnie a Emma mówi, że skończyła z pływactwem. Obie nalewają sobie napojów do szklanek i używają wobec nich mocy. Rikki mówi, że dziewczyny nic tylko narzekają i nie

widzą co zrobiły z napojami. Obrażona syrena wychodzi z domu blondynki.

W Juice Net Cafe Cleo pyta Lewisa co sądzi o Rikki. Ten odpowiada, że blondynka przypomina mu szkaradnicę. Do baru wchodzi Byron i Zane. Wszyscy klaszczą na jego widok. Brunetka podchodzi do chłopaka i gratuluje mu wygranej. Brunet niemiło zwraca się do dziewczyny na co Lewis przypomina mu o wczorajszym wypadku. Chłopak grozi blondynowi a ten łapie go za koszulę. Cleo rozdziela chłopaków, blondyn siada a Byron i Zane odchodzą. Brunetka uważa, że powinny iść na imprezę do Miriam, by wspierać surfera. Chłopak robi syrence wyrzuty o ciągłe zmienianie zdania po czym wychodzi z kafejki.

Emma je w domu kolacje. Do domu wchodzą rodzice dziewczyny. Jej matka robi córce wyrzuty za opuszczony trening. Dziewczyna mówi, że nic jej nie jest.

Brunetka rozmawia przez telefon z Miriam, by poinformować ją o swoim przyjściu po czym się rozłącza. Dziewczyna jest ubrana w strój do nurkowania i czepek kąpielowy, żeby sprawdzić czy uda jej się wytrzeć na czas, ale eksperyment zakończył się fiaskiem.

Screenshot 2016-07-28-20-50-03.png

W barze Rikki spotyka Lewisa, który zaczyna wypytywać się ją o Cleo. Dziewczyna ze złości o te wszystkie pytania zaciska rękę w pięść tym samym gotując zamówioną przez blondyna colę. Dziewczyna udaje się na plażę i testuje swoje umiejętności na kałuży koło skały.

Blondynka spotyka się z Emmą, żeby coś jej pokazać. Na plaży obie siedzą pod skałami z ogonami. W tym samym miejscu Lewis znów postanowił łowić ryby i żali się dziewczynom, że Cleo ciągle zmienia zdanie i właśnie wysłała mu SMS'a z wiadomością o jej ponownej zmianie zdania, że jednak idzie. Emma prosi blondyna, żeby poszedł do Miriam, bo Cleo może coś grozić. Chłopak niechętnie się zgadza i idzie.

Screenshot 2016-07-28-20-52-25.png

Brunetka przychodzi na przyjęcie ubrana w płaszcz i szal. Miriam jest zaskoczona ubiorem syreny a ta się tłumaczy katarem. Blondynka niechętnie wpuszcza Cleo do środka. Brunetka wychodzi na zewnątrz. Tam zaczepia ją Zane żądający rekompensaty za hydrant, który oblał o wodą. Razem z kumplami bierze dziewczynę na ręce. Ta mówi, że jest chora i dostanie zapalenia płuc jeśli to zrobią, lecz to nie skutkuje. W tej chwili przychodzi Lewis i pyta Miriam o syrenkę. Ta udziela mu odpowiedzi. Chłopak idzie nad basen i zastaje Cleo w ramionach bruneta, który właśnie miał

Screenshot 2016-07-28-20-52-47.png

wrzucić ją do wody. Blondyn kazał Zane'owi puścić syrenę więc tak zrobił. Dziewczyna wpadła do wody. lewis podbiegł do basenu a wszyscy opuścili taras. Dziewczyna mówi, że jest coś co musi wiedzieć. W tej chwili woda zabulgotała i Cleo zamieniła się w syrenę. Lewis przerażony odsuną się od niej, lecz po prośbach pomógł syrenie. Właśnie przyszły Rikki i Emma. Blondyn poprosił o pomoc, ale te powiedziały, że z nimi będzie to samo. Emma spytała się gdzie są wszyscy. Lewis powiedział, że w środku i dziewczyna używając mocy zamknęła wszystkich w środku.

Screenshot 2016-07-28-20-53-02.png

Lewis wyciągną Cleo na brzeg. Rikki wysuszyła brunetkę a chłopak chciał wyjaśnień, lecz dziewczyny o pośpieszyły. Gdy już mieli wychodzić Rikki dla zabawy wysuszyła wodę w basenie psując przyjęcie.

W drodze na plażę czwórka nastolatków spotyka Byrona. Zapytany o imprezę Miriam odpowiada, że nie lubi przyjęć i idzie surfować.

Na plaży, gdy syreny wszystko wyjaśniły Lewisowi Rikki stwierdziła, że ich moce są czymś fantastycznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki