FANDOM

Informacje ogólne

Rikki
Rikki Chadwick
Informacje biograficzne
Wiek

15-16 lat (S1)

16-17 lat (S2)

17-18 lat (S3)

Opis fizyczny
Płeć

kobieta

Wzrost

1,65 m

Kolor włosów

blond

Kolor oczu

niebieskie

Informacje o rodzinie
Rodzice

Terry (ojciec)

Relacje
Zainteresowania miłosne

Zane Bennett

Informacje gatunkowe
Gatunek

Człowiek

Syrena (przemieniona na wyspie Mako)

Informacje pozasceniczne
Aktor

Cariba Heine

Pierwszy odcinek

Metamorfoza

Rikki Chadwick - syrenka przemieniona na wyspie Mako. Najlepsza przyjaciółka Emmy, Cleo i Belli. Mieszka z ojcem, nie pochodzi z bogatej rodziny. Jej rodzice rozwiedli się głównie z powodów finansowych. Jest najbardziej związana z Mako.

CharakterEdytuj

Jest odważną, śmiałą i niezależną buntowniczką. Czasem nieco cyniczną ale z cudownym, miłym sercem. Nie raz się kłóci z Emmą i Cleo. Najczęściej z błahych powodów, ale zawsze dochodzą do porozumienia.

Wygląd Edytuj

Rikki jest średniego wzrostu blondynką o niebieskich oczach. Włosy najczęściej upina w koka ale również zawiązuje w kucyka lub są po prostu rozpuszczone.

Dziewczyna ubiera bluzki na ramiączkach i krótkie lub długie spodnie. Rzadko zakłada sukienki.

MetamorfozaEdytuj

Rikki zostaje syrenką razem z Cleo i Emmą w odcinku "Metamorfoza"(pierwszy odcinek serialu). Wszystko zaczyna się kiedy Rikki wskakuje do łódki na której jest Cleo. Buntowniczka naprawia silnik świecą którą ukradła Zane'owi i razem z dziewczyną odpływa. Po drodze zabierają ze sobą Emmę.

Wkrótce w łodzi kończy się paliwo, tuż przy Wyspie Mako więc dziewczyny wiosłują do wyspy. Emma na szczęście zabrała komórkę ale na dole nie ma zasięgu więc idą w gór wulkanu.Podczas posróży, Cleo wpada do dziury która prowadzi do Księżycowego Jeziorka. Emma i Rikki wchodzą do dziury by pomóc Cleo.

Dziewczyny nie mogą się wydostać , ponieważ wejście do groty od lądu jest za strome. Emma postanawia wejść do Jeziorka i sprawdzić czy można wypłynąć z groty Jeziorkiem.

po kilku minutach dziewczyna wraca i mówi, że da się wypłynąć. Przerażona Cleo nie chce wejść do Księżycowego Jeziorka, bo się boi, ponieważ nie umie pływać. Rikki i Emma nakłaniają ją do wejścia co w końcu Im się udaje.

Cała trójka będąc w Księżycowym Jeziorku była zaskoczona bulgotaniem wody w źródle. Po spojżeniu w górę zobaczyły księżyccw pełni, centralnie nad kraterem wulkanu. Gdy woda się uspokoiła, dziewczyny wypłynęły z jaskini na Ocean, gdzie dostrzegła Je Wodna Policja.

Nazajutrz, podczas spaceru, Rikki została ochlapana przez zraszacze po czym upadła mając złoty ogon.

Moce: podgrzewanie wody,przetwarzanie energi elektrycznej , manipulacja ognia
Plik:Rikki-syrena.jpg

PracaEdytuj

W odcinku „Powiało chłodem” dostała pracę w JuiceNet, ale nie chciała by Emma straciła tam pracę więc krzyczała na jednego z klientów i została zwolniona. W trzecim sezonie zostaje wspólniczką Zana i współwłaścicielką baru "U Rikki" (ang. Rikki's). Zane tak nazwał z powodu jego dziewczyny, Rikki. Słodkie, prawda?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki