Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Sezon 1

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

FabułaEdytuj

Pewnego dnia Zane zwabił Cleo na swoją motorówkę, po czym odepchnął ją od pomostu wiedząc, że Cleo nie potrafi pływać. Z pomocą przybyła Rikki, która naprawiła uszkodzony silnik w motorówce Zane’a i obie odpłynęły, zabierając po drodze Emmę. Pomimo protestów Emmy, Rikki skierowała motorówkę na otwarte morze. Gdy po zmierzchu dziewczyny były już daleko od lądu, silnik łodzi popsuł się. Na szczęście, w okolicy znajdowała się niewielka, wulkaniczna wysepka, zwana Mako. Podczas poszukiwań ludzi na wyspie, bohaterki przez przypadek znalazły się w dziwnej jaskini. Próbując z niej wyjść, odnalazły tajemnicze jeziorko pod kraterem wulkanicznym, mające połączenie z otwartym morzem. Postanowiwszy tamtędy przepłynąć, weszły do wody w momencie, w którym jeziorko było oświetlone światłem księżyca w pełni, znajdującego się tuż nad nim. Dziewczyny wypłynęły z jeziorka do oceanu gdzie zostały ocalone przez policję wodną.

Następnego dnia, cała trójka po kontakcie z wodą zmieniła się w syreny. Zdobyły także moce – moc kontrolowania, zamrażania i gotowania wody. Jedyną osobą, która znała tajemnicę dziewcząt, był przyjaciel Cleo - Lewis. Od samego poczatku pomaga im uniknąć zdemaskowania, jednak nie zawsze wszystko szło po jego myśli. Przysporzył im też przypadkowo nowego prześladowcę - dr Lindę Denman, która weszła w posiadanie próbki transformującej skóry Cleo, którą Lewis niechcący zostawił u niej. Doktor napisała nawet o niej artykuł i chciała dokooptować Lewisa do swojego zespołu, licząc na to, że kiedyś powie jej coś więcej o tajemniczej próbce. Ten jednak odmówił udziału, i dla bezpieczeństwa przyjaciółek skasował wyniki badań.

Syreny wkrótce potem dowiedziały się znacznie więcej o swoich mocach od pani Chatham, staruszki mieszkającej na starej łodzi - Lorean. Dała im ona także medaliki symbolizujące przyjaźń. Pewnego razu Zane oskarżył panią Chatham o to, że zniszczyła jego skuter swoją łodzią. Wobec sporych zaległości w opłatach oraz złego stanu technicznego łodzi, a także nacisków ze strony Zane'a, bosman zadecydował o odholowaniu Lorean. Staruszka, gdy dowiedziała się o tym, zasłabła. Emma zaprosiła panią Chatam do siebie na czas nagocjacji. W nocy starsza pani uciekła skonfiskowaną łodzią, znowu niechcący niszcząc skuter Zane’a. Nazajutrz Zane zauważył zniszczony skuter i popłynął za panią Chatham. Emma i Lewis popłynęli za nim. Znaleźli Zane’a na łodzi razem z panią Chatham, która przez niego dostała zawału. Zabrali staruszkę do szpitala, a Zane został na statku, żeby odnaleźć skarb, o którym wspomniała pani Chatham. Łódź zaczęła tonąć i Zane utknął. Emma musiała wrócić, żeby go ocalić. Otworzyła drzwi swoim ogonem. Zane zauważył kawałek jej ogona i rozpoczął poszukiwania morskiego potwora wokół wyspy Mako. Wkrótce potem, Rikki zakochała się w Zanie ze wzajemnością.

W czasie poszukiwań Zane zauważył Emmę jako syrenę, ale nie poznał jej, ponieważ miała przefarbowane włosy. Dr Denman wróciła i zainstalowała kamery przy podwodnym wejściu do jeziorka. Gdy syrenki tam wpłynęły, zostały zarejestrowane przez kamery i ich sekret wyszedł na jaw. Zane był oszołomiony widokiem swojej dziewczyny jako syreny. Kiedy Linda uwięziła syreny, Zane uwolnił Lewisa, uwięzionego wcześniej przez doktor, i z jego pomocą wyswobodzili nastolatki z opresji. Następnej nocy pojawiły się w jeziorku jeszcze raz. Tej nocy doszło do zaćmienia księżyca, dziewczyny straciły swoje ogony i moce. Wkrótce potem Denman wyjechała, a Rikki i Zane rozstali się ze sobą. Wkrótce potem syreny odkryły, że straciły moce tylko na 12 godzin.

OdcinkiEdytuj

  1. Metamorfoza
  2. Przyjęcie nad basenem
  3. Połów dnia
  4. Przyjęcie
  5. Konkurs
  6. Młodzieńcza miłość
  7. Księżycowe zaklęcie
  8. Sprawa Denman
  9. Niebezpieczne wody
  10. Kamera nie kłamie
  11. Raz na wodzie, raz pod woda
  12. Efekt syreny
  13. Wrak
  14. Niespodzianka
  15. Powiało chłodem
  16. Chory z miłości
  17. Choroba
  18. Wschód złego księżyca
  19. Huragan Angela
  20. Przynęta
  21. Fałszywy trop
  22. Jak ryba bez wody
  23. W otchłani
  24. Eliksir miłości
  25. Niebezpieczna doktor
  26. Nieoczekiwany zwrot akcji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki