Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Sezon 2

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

FabułaEdytuj

Gdy Cleo, Emma i Rikki zostały zaczarowane przez pełnię księżyca, zdobyły nowe moce (wywoływania burzy, wiatru i podpalania). Niestety, straciły nad nimi kontrolę, ale wkrótce specjalnym ćwiczeniom wszystko wróciło do normy. Rikki i Zane wrócili do siebie. Rodzice Cleo rozwiedli się. Cleo zerwała z Lewisem, bo ten nie odstępował jej na krok. Do Złotego Wybrzeża przyjechała Charlotte Watsford. Po kilku dniach pobytu w nowym mieście zakochała się w Lewisie. Emma poznała Asha. Początkowo nie była zachwycona jego zachowaniem, lecz kiedy zaczęli razem pracować zakochała się w nim ze wzajemnością.

Lewis poznał Maxa Hamiltona, który prowadził badania na temat wyspy Mako. Lewis zaprzyjaźnił się z badaczem, ten zaś dał mu wyniki swoich badań do przestudiowania (filmy, notatki itd.). Charlotte martwiła się, że Lewis spędza za dużo czasu z Cleo. Gdy przyszła do Cleo, znalazła u niej zdjęcie swojej babci Gracie. Później zabrała film i zauważyła na nim swoją babcię jako syrenę. Charlotte dowiedziała się dużo więcej od Maxa. Odkryła też sekret Cleo, Emmy i Rikki. Charlotte popłynęła na wyspę Mako w dzień pełni księżyca i zamieniła się w syrenę, zdobywając wszystkie moce.

Dziewczęta próbowały przyjąć Charlotte do swojego klubu, lecz ona wolała działać po swojemu. Zakazała Lewisowi rozmawiać z Cleo. Ta uciekła z domu, ponieważ Charlotte okłamała ją, że Lewis nie chce jej znać. Potem Charlotte ukradła medalik Cleo okłamując Lewisa, że Cleo jej go dała. Cleo popłynęła na rafę Traitona i została zaatakowana przez rekiny. Lewis dowiedział się o wszystkim i zerwał z Charlotte. Następnie uratował Cleo i znowu stali się parą.

Nastała noc, w którą wszystkie planety ustawiły się w rzędzie z księżycem. Syrenka, która weszłaby wtedy do jeziorka straciłaby moce na zawsze. Charlotte odkryła, że jej babcia straciła moce w ten sposób. Później została zaczarowana przez pełnię księżyca i zaatakowała mocami dom Emmy. Lewis powstrzymał Charlotte i popłynął z nią na Mako. Cleo popłynęła za nimi. Emma i Rikki też się zjawiły i doszło do walki syrenek, w której Charlotte przegrała tracąc moce. Lewis oddał medalik Cleo. Emma chciała naprawić swój związek z Ashem więc wyjawiła mu swój sekret. Na koniec dziewczyny wbiegły do oceanu i pływały w pobliżu swoich chłopaków.

OdcinkiEdytuj

  1. Sztormowa pogoda
  2. Kontrola
  3. Ten, który odszedł
  4. Lód i ogień
  5. Hokus Pokus
  6. Kuchenka pod ciśnieniem
  7. W gorącej wodzie
  8. Na manowcach
  9. Jazda konna
  10. Stracona szansa
  11. Mierz siły na zamiary
  12. Rybia gorączka
  13. Księżycowy spacer
  14. Zejdź mi z ogona
  15. Urok
  16. Podwójne kłopoty
  17. Magia księżyca
  18. Gorąca konfrontacja
  19. Kod Gracie (cz. 1)
  20. Kod Gracie (cz. 2)
  21. Ta czwarta
  22. Problemy i ciężka praca
  23. Nieostrożna
  24. Cztery to już tłum
  25. Zmiana
  26. Niepojęte

Więcej z Fandomu

Losowa wiki