FANDOM

FabułaEdytuj

Emma wraz z rodziną opuszcza miasto, aby zwiedzać świat. Cleo, Rikki i Lewis są pewni, że wiedzą już wszystko o mocy syren i wyspie Mako, ale wtedy nurek Will odkrywa magiczną jaskinię i nieświadomie uwalnia tajemniczą moc, która zwraca wodę przeciwko przyjaciołom. Pojawia się nowa syrena, Bella która zaprzyjaźnia się z nimi i pomaga uporać się z niektórymi problemami. Ma ona moc zamieniania wody w galaretę. Will zakochuje się w Belli. Zane kupuje kawiarenkę i nazywa ją U Rikki, którą prowadzi razem z Rikki. W kawiarence zatrudnia się siostra Willa Sophie. Tata Cleo poznaje Sam i bierze z nią ślub. Lewis w 13 odc. dostaje propozycję studiowania w Ameryce i wyjeżdża.

Po pewnym czasie Sophie zostaje zwolniona z kafejki U Rikki. Rikki dowiaduje się dlaczego woda atakuje ją, Cleo i Bellę oraz Rikki zdobywa nową moc. Cleo poznaje Ryana, który jest współpracownikiem Sam, i z jego pomocą dowiaduje się o tym jaka jest wyspa Mako. Ryan nagle zaczyna płynąć na wyspę Mako i odkrywa jeziorko. Rikki zrywa z Zane'em za to, że widziała Sophie całującą się z nim.

Syreny odkrywają kryształy w skałach jeziorka. Sophie, zainteresowana znaleziskiem, wyrusza z Ryanem na Mako aby znaleźć resztę. Syrenki dowiadują się, że kometa zderzy się z Ziemią tak jak dawno temu, lecz katastrofę powstrzymała Eve, która była syreną. Niestety, Sophie i Ryan uszkadzają wyspę Mako w próbie zdobycia kryształów. Syrenki musiały bez magii wyspy Mako poradzić sobie z kometą. Na koniec powraca Lewis, a syreny kończą liceum.

OdcinkiEdytuj

  1. Przebudzenie
  2. .Misja w dżungli
  3. Nie igraj z losem
  4. Walentynki
  5. Wspaniałe pomysły
  6. Sekrety i kłamstwa
  7. Rodzinne szczęście
  8. Porwanie
  9. Uczennica Czarnoksiężnika
  10. Ujawniony sekret
  11. Dobra kumpela
  12. Zbrodnia i kara
  13. Życiowe wybory
  14. Magia podwodna
  15. Koncert
  16. Nieznana siła
  17. Magnetyczna zagadka
  18. W strone światła
  19. Zerwanie
  20. Wielka pani kierownik
  21. Złodziej klejnotów
  22. Poskramianie macki
  23. Impreza
  24. Niebezpiecznie blisko
  25. Randka z przeznaczeniem
  26. Dyplom