Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

W gorącej wodzie

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W gorącej wodzie

ang. In Hot Water
Premiera 9 listopad 2007
Premiera w Polsce 16 marzec 2008
Poprzedni odcinek:

Kuchenka pod ciśnieniem

Następny odcinek:

Na manowcach

W gorącej wodzie - siódmy odcinek 2 sezonu

FabułaEdytuj

Cleo spóźnia się do pracy. Na dodatek karmi Ronniego choć jest to dla niej zabronione. Szefowa, pani Geddes, jest zła na dziewczynę i odchodzi. Ronnie ochlapuje kobietę wodą, a Cleo głośno się śmieje. W konsekwencji jest zwolniona z pracy. Lewis, z powodu zepsutego laptopa i potrzeby pieniędzy na nowego, szuka pracy. W końcu ją dostaje w parku wodnym i tym samym zajmuje miejsce Cleo - sprzedaje lody. Gdy dziewczyny się o tym dowiadują Cleo jest wściekła. Emma i Rikki postanawia się na nim zemścić. Otwierają śluzę w miejscu dzielącym morze od miejsca gdzie przebywa Ronnie. Postanawiają za pomocą swoich mocy uprzykrzyć pracę Lewisowi. Kiedy on je zauważa zaczyna z nimi rozmawiać i przez przypadek opiera się o dźwignie, która otwiera właz do morza, jednak nie otwiera go. Kiedy dziewczyny wypływają zapominają zamknąć śluzy i Ronnie ucieka. Wszystkie podejrzenia spadają na Lewisa. Rikki i Emma czują się winne i szukają delfina, ale go nie znajdują. Cleo dowiaduje się, że to wszystko wina jej przyjaciółek. Dziewczyny postanawiają coś z tym zrobić i odnajdują delfina. Pani Geddes pod przymusem przeprasza chłopaka i za jego prośbą przywraca Cleo do pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki