FANDOM

Wrak - trzynasty odcinek 1 sezonu serialu H2O – wystarczy kropla.

„Wrak”
Sezon 1, odcinek 13
13-01
.
Informacje o odcinku
Serial

H2O - Wystarczy kropla

Tytuł oryginalny

Shipwrecked

Data premiery

28 września 2006 (świat)
23 września 2007 (Polska)

Scenariusz

Philip Dalkin

Reżyseria

Colin Budds

Poprzedni

Efekt syreny

Kolejny

Niespodzianka

FabułaEdytuj

Łódź starej pani Chatham obiła skuter Zane’owi. Chłopak zaczyna się z nią kłócić. Całą sytuację słyszy Emma. Zane zgłasza to i chcą usunąć łódź Louise Chatham z przystani. Kobieta dostaje zawału. Emma pomaga jej i pani Chatham zamieszkuje u niej na jakiś czas. Lisa i Neil nie są tym zachwyceni. Wieczorem, do Chatham dzwonią z przybrzeża z wiadomością, że usuwają jej łódź następnego dnia, ponieważ nie spełnia wymagań. Ona jednak, się nie poddaje i w nocy odpływa łodzią, lecz nie chcący znów niszczy skuter Zane’a. Następnego dnia, zdenerwowany chłopak płynie za nią, jednak Emma widzi jak Zane wypływa i wraz z Lewisem płynie za nim. Zane doprowadza do tego, że pani Chatham znów dostaje zawału. Emma i Lewis zabierają panią Chatham do brzegu, lecz Zane zostaje na łodzi w poszukiwaniu skarbu o którym wspominała starsza kobieta. Łódź zaczyna płonąć i coraz szybciej idzie na dno. Drzwi się zacinają i Zane nie może się uwolnić. Emma widzi, że łódź tonie, a Zane nie płynie, więc ruszyła mu na ratunek. Uderzyła w drzwi ogonem. Otworzyła je, lecz gdy odpływała, Zane zobaczył jej ogon. Potem, Emma udawała że wyłowiła Zane’a. Chłopak mówi jej, że widział coś podejrzanego. Emma wyłowiła skarb kobiety. Był to medalik ze zdjęciem jej i przyjaciółek, które również były syrenami. Pani Chatham zamieszkała w domu spokojnej starości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki