FANDOM

Wyspa Mako znajduje się 10 km od Gold Coast. Mako składa się głównie z wygasłego wulkanu i otaczającej go dżungli.

W wodach wokół Mako żyje największa populacja rekinów i żółwi morskich, na północ od wyspy znajduje się rafa Traitona (uciekła na nią Cleo w odcinku Zmiana). Przed wyspą zatoneło kilka łodzi np: Lorelei.

Prawdopodobnie wyspa Mako to kometa, która uderzyła w ziemię, a jej odłamki stworzyły Księżycowe Jeziorko.

Images-1.jpeg

Jeziorko na Mako Edytuj

Do jeziorka można dostać się dwoma tunelami, pierwsze znajduje się na wyspie Mako, drugie podwodne łączy jeziorko z oceanem. Księżycowe jeziorko zbudowane jest ze skał wulkanicznych i przede wszystkim skał księżycowych, które po pełni w odcinku Nieznana siła zaczynają zachowywać się jak magnes. W skałach tych można znaleźć błękitne kryształy, które są tylko w księżycowych jeziorkach m.in. na Mako i w Irlandii. W przedostatnim odcinku 3 sezonu, wyspa Mako i jeziorko zostaje uszkodzone, a podwodny tunel zawalony gruzami.

Images (23).jpg

SyrenkiEdytuj

Podczas pełni w jeziorku można zostać syreną, które mają 3 różne moce:

Jeżeli jedna osoba wejdzie do jeziorka, otrzymuje wszystkie trzy moce, ponieważ normalnie zostają podzielone.

H2O: Syrenie przygody Edytuj

Ląd od wyspy dzieli Zatoka Delfinów, gdzie mieszka wiele gatunków zwierząt morskich.

Jeziorko Edytuj

Przechwyć 2016 09 18 16 54 05 261.png

Do akwenu można się dostać poprzez podwodny tunel i wejście w skałach. Jaskinia zbudowana jest ze skał wulkanicznych. W środku rozwija się Fosforyzujący mech. Tutaj jeziorko nie jest tak często odwiedzanym miejscem przez syreny, jedynie przewija się przez serial i jest czasem wspominane.

Mako jest również główną atrakcją Gold Coast i można zakupić pocztówki z wizerunkiem wyspy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki