Fandom

H2O - Wystarczy kropla Wiki

Zejdź mi z ogona

199stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zejdź mi z ogona - czternasty odcinek 2 sezonu

Zejdź mi z ogona

ang. Get Off The Tale
Premiera 28 grudzień 2007
Premiera w Polsce 6 wrzesień 2008
Poprzedni odcinek:

Księżycowy spacer

Następny odcinek:

Urok

FabułaEdytuj

Emma idąc do szkoły spotyka Asha. Pyta, czy nie powinnie teraz jeżdzić konno. Chłopak mówi, że dostał się na studia biznesowe i będzie się częściej widywał z Emmą. Tymczasem Cleo tęskni za Lewisem ponieważ, ciągle spotyka się z Charlotte. Dziewczyna próbuje znowu sprawić, by chłopak spędzał z nią więcej czasu. Gdy Cleo spotkała sie z nim w porcie, Charlotte im przerywa zabierając Lewisa. Emma dowiaduje się od swojej koleżanki -  Amber, która też pracuje w JuiceNet Cafe, że Wilfred wyjechał. Menagerem kawiarenki zostaje Ash i wprowadza wiele zmian. Chłoak postanawia zmienić uniformy na nowe, z brzydkimi czapkami; wyrzucić z menu ,,Bananowy Bitbox"; postawić oddzielnie owoce i nabiał i załatwić motyw koszykarski. Emma jest wściekła i stara się odwołać zmiany. Cleo znów spotyka się z Lewisem i płyną po nową przynętę dla niego. Charlotte czeka na Lewisa w porcie, kiedy on wreszcie się zjawia dziewczyna chce wiedzieć gdzie był, po czym następnego dnia odkrywa, że spotkał się z Cleo. Ash zauważa, że nabiał jest rozpakowany obok owoców i oskarża Emmę, że to jej sprawka . Dziewczyna zostaje zwolniona z pracy. Okazuje się, że ten kto postawił nabiał do owoców to Amber. Ash przeprasza i zatrudnia syrenkę z powrotem, obiecując, że odwoła wszystkie zmiany i nowości w kafejce. Na sam koniec umawia się z nią do kina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki